سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۵۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی چهلرشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.
روزنو :
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی چهلرشنبه ۲۵  مهر ۱۴۰۳

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

از شما دوستان و همراهان عزیز و فهیم خواهش می کنیم که تمامی فال های سایت عرشه آنلاین را صرفا جهت سرگرمی بخوانید .برای فال بد، ناراحت نشوید و برای فال خوب، شادی نکنید.برای تمامی مشکلات و گرفتاری ها فقط و فقط به خداوند توکل کنید

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ متولدین فروردین 

جواب فال شما: غزل شماره ۲۲۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت  

جواب فال شما: غزل شماره 195 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

در بند عشق کسی هستی که عاشقان بسیار دارد و تو وقتی خود را با رقیبانت مقایسه می کنی به این نتیجه می رسی که از همه آنها عقب تر هستی. گویا آنها سواره اند و تو پیاده. ضمن آنکه می دانی وصال او مایه سعادت و خوشبختی توست پس ناامید مشو و بدان کسی به مقصود می رسد که خدا با اوست و از خدا مدد بخواه که او بهترین یاور و همراه است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و هشتم می فرماید:

* ای که لاف خداشناسی، بهشت موعود سهم ماست. پس از نزد ما دور شو زیرا شایسته بخشش، گناهکارانند که به امید کرمش به درگاه او روی می آورند نه با غرور عبادت.

* تنها من نیستم که به روی آن چهره چون گل غزل می خوانم بلکه از هر طرف هزاران بلبل داری که مدح تو را می گویند.

* به میخانه بیا و با نوشیدن می، چهره را گلگون کن و به دیر عابد مرو که جای سیاهکاران و دامن آلوده هاست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما تبریک و تهنیت می گویم که نزد همه محبوب هستید و وجودتان موجب افتخار و برکت خانواده و دوستان است. به همین جهت همه شما را دوست دارند و خداوند یار و یاور شما است. این نیت بر آورده می شود و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. حصول این نیت بر اثر کارهای خیر و دعای اطرافیان می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۳- بیمار شفا می یابد. ازدواج حتمی است. مسافر اوضاعش کاملاً بر وفق مراد است و مشکل او حل شده است. درباره او نگران نباشید. خرید و فروش عالی است. ملاقاتی در پیش دارید که مفید خواهد بود و به مسافرتی می روید که مبارک است. از زندگی خوبی برخوردارید ولی حسودان نمی گذارند. زخم زبان آنان تاثیری ندارد. او شما را خیلی دوست دارد ولی از ابراز آن شرم و حیا دارد اما حقیقتاً عاشق شماست.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: بخشنده، مهربان، دست و دلباز، کمک کن، با ادب، مهاجم، قدرت طلب، پرحرف، مغرور، بی پروا، نا آرام، پر صدا، عجول، حادثه جو، با نمک و پیش آهنگ

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ متولدین خرداد 

جواب فال شما: غزل شماره 382 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

اگر از دستت کاری برای کسی بر می آید هرگز کوتاهی نکن تا خدا نیز تو را در کارهایت یاری نماید. بیماری تو بیماری جسم نیست، روحت آزرده شده است. بهترین تجویز برای تو این است که زندگی را آسان بگیری، غم و غصه ها را کوچک ببینی و سعی کنی از شادی های زندگی هرچند هم که اندک باشد لذت ببری تا از این حالت کسالت و خمودگی خارج شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ شعر تو آب زندگی و حیات به من نوشاند. پس پزشک را رها کن و بیا نسخه داروی شفا بخش من را که شعرست بخوان.

۲- حافظ شما را به عرفان و سیر و سلوک در راه حق دعوت می کند و از شما می خواهد که دنیا را چیزی جز عشق و دلدادگی به حق ندانید. پس خود را خسته و رنجور زرق و برق و چشم رو هم چشمی نسازید.

۳- برای اجرای این نیت تلاش فراوان شده است. پس عجله در این کار مثمر ثمر نخواهد بود. بهترین راه آنست که صبر و شکیبایی را پیشه کنید و در فرصت مناسب دیگر اقدام نمایید. زیرا هنوز لوازم و اسباب کار فراهم نمی باشد.

۴- تقاضای شما دور از حقیقت و انتظار نیست اما قبلاً می بایست با افراد آگاه و با تجربه مشورت می کردید و از تجارب و معلومات آنها بهره می گرفتید. آنگاه خود با تلاش و اراده بر رقیبان پیروز می شدید. بنابراین بسیار بجاست که در سال آینده در این فکر مصمم باشید و در اجرای آن بکوشید.

۵- به زودی ملاقاتی و خبری خوش دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید و تحولات قابل توجهی در زندگی خانوادگی شما پیش خواهد آمد. آسمان چشم های خداوند است که همیشه نگران من و توست. زیرا خداوند بنده خود را دوست دارد. پس بر او توکل کن که بهترین یار و یاور است

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ متولدین تیر 

جواب فال شما: غزل شماره 73 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دل بستن به دنیا هیچ گاه عاقبت خوشی ندارد. اکنون به جای آن که شرمسار اعمال گذشته خود باشی به فکر آینده باش. از بخت و طالع خود شکوه نکن و بدان که دنیا به هیچ کس وفا نمی کند. حافظ اسرار خود باش و به فکر بهره های معنوی از زندگی. و بدان که برای از نو شروع کردن هیچ گاه دیر نیست. از همین امروز تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او سخت دلبسته و عاشق و شیدا شده است، بطوری که تمام اوقات، اندیشه اش متوجه شما می باشد و این نیت در دل او جوانه زده که شما به او عنایت دارید ولی شرم و حیا، مانع از آن است که تمام اسرار درون را بی پرده، عرضه کند.

۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* هر چشمی از فروغ چهره تو نورانی است و هیچ چشمی نیست که منت پذیر خاک کوی تو نباشد. مبارک باشد. همه شما را دوست دارند و به موفقیت شما علاقه دارند و چشم به راه اقدامات شما می باشند. پس واجب است که تلاش و کوشش خود را برای اجرای این نیت خالصانه و مجدانه کنی.

۳- شما به چیزی دلبسته اید که سخت به آن مشتاق هستید ولی از زخم زبان دیگران عذاب می کشی. این مسایل عادی است و حسودان همیشه حاضرند ولی شما نباید از میدان به در روی بلکه با اراده ای قوی و با مشورت یکی از بزرگان، اقدام فوری را انجام بده.

۴- این نیت آنقدر مهم و با اهمیت می باشد که به ریسک کردن می ارزد. پس تردید را از خود دور ساز.

۵- شخصی عصبانی، زود رنج، مغرور، ولخرج و ایثارگر می باشید اما متاسفانه دیگران ارزش واقعی شما را درک نمی کنند. بسیار بجاست که بر عصبانیت خود مسلط شوید و نسبت به اطرافیان مهربانتر باشید.

۶- گمشده پیدا می شود. خوابی که دیده اید، انشاء الله خیر است. به حرف او که دیروز با شما راجع به یکی از نزدیگان صحبت کرد، گوش نده که او نسبت به زندگی شما حسادت می ورزد.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو یکسان است. خبر خوشی در انتظار شماست. مبارک باشد.

۸- آیا می دانید انسان های برنده سعی می کنند که رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت آنها ارزیابی کنند اما بازنده، رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت خویش و رفتارهای دیگران را بر اساس نتایج آنها ارزیابی می کند

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 218 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد کرده ای کار و راه فعلی خود را تغییر دهی، اما توصیه می شود از این کار صرفنظر کنی که جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. سعی و تلاش خود را چند برابر کن و کار خود را بی ارزش مپندار و در انتخاب همکاران دقت بسیار کن و از خودپسندی بپرهیز تا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا اینقدر تردید داری و از روی دودلی و شک، به کارها نگاه میکنی ؟ هرچه زودتر از دوستان نامناسب دوری کن و با توکل بر خدای یگانه و خواندن سوره مبارکه هود، از آیه ۶۰ تا ۹۰ با معنی و حضور قلب و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و دعا و زیارت کردن، این نیت برآورده خواهد شد.

۲- حضرت حافظ در بیت هفتم و نهم می فرماید:

* ای دل اگر می خواهی به نیک نامی مشهور شوی، با نادانان هم صحبت نشو.

* دیروز عزیزی گفت که حافظ شراب را پنهانی می خورد، حافظ می گوید ای عزیز پنهانی شراب خوردن من عیب نیست زیرا از ریا و پررویی بهتر است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- در کاری وارد شده اید که نیاز به تلاش و کوشش، همراه با علاقه، سرعت عمل و دقت نظر می باشد. پس از دوستان سیگاری و معتاد و کسانی که راه خطا می روند، دوری کنید زیرا در شخصیت خانواده شما نمی باشد و شما از خانواده ای اصیل هستید. حیف است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: دوستدار آرامش و سکوت، ساده، کمال گرا، قوی، خیرخواه، معصوم، راستگو، دوست داشتنی، بی ضرر، منظم، گرفتار دوستان، قدر شناس، جذاب، متین و خود دار، فرشته خو، بی آلایش، بی ریا و دوستدار ورزش.

۵- گمشده ای دارید که به زودی خبری می دهد. مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد. شغل جدید و کاری جدید به سراغ شما می آید که نافع می باشد. به پدر و مادر احترام بگذار. سفر کرده را دعا کنید تا گره از کارشان باز شود.

۶- در معامله ای زیان خواهید دید، پس بهتر است با دوراندیشی، پدر یا همسر شما عمل کند زیرا وضع مامله ای که در نظر دارند، روشن نمی باشد. اصولاً بازار وضعیت مناسبی ندارد اما بالاخره این موضوع روشن می شود و تردیدها از بین می رود و حقیقت آشکار می گردد

فـال حـافـظ آنلاین امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ متولدین شهریور 

جواب فال شما: غزل شماره 267 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست به دنبال کسی هستید که بین شما و او واسطه شود و حرف دل شما را نزد او بازگو نماید. بهترین واسطه خود شما هستید. بهتر است شخصا و صادقانه حرف دل خود را بازگو نمایی. در این راه پرفراز و نشیب پند و اندرز بزرگان و تجربیات آنها می تواند بسیار موثر واقع شود.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این راه و این نیت به موقع و بسیار خوب می باشد. به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهید. آینده ای برای شما وجود دارد که همه را مات و مبهوت می کند و شما را از اندوه رها می سازد. اما برای رسیدن به این نیت راهی دشوار هم در پیش دارید که ابداً نترسید. جای نگرانی نمی باشد. توجه به اهمیت موضوع لازم است. از قدرت عقل و اراده و بهره گیری از استاد یا استادانی با تجربه این راه را طی کنید که حتماً موفق می شوید.

۲- عده ای مانند مگس مزاحم شما می باشند. سعی کن از آنها دوری کنی و توکلت را بر خدا قرار بده. برای یار دعا کن که نیاز به محبت شما دارد. به زودی ملاقاتی یا مسافرتی مهم در پیش دارید که موجب کامیابی شما خواهد شد.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* ای باد صبا اگر گذرت به کنار رود ارس افتاد، خاک آن محل را ببوس و نفس خود را عطر آگین کن.

* منزل سلمی را که ما بر او سلام فراوان می فرستیم، پر از صدای ساربانان و آواز کاروان بینی و به این نشانی ها منزل او را می یابی.

* ای صبا همین که منزل جانان را با این نشانی ها دیدی، محمل او را ببوس و آنگاه با گریه از جانب ما به او بگو که از هجران تو سوختم. به فریادم برس.

۴- اگر می خواهید بر دشمن پیروز شوید، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه فاطر آیه ۳۴ تا ۴۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید. مسافر شما کارش فیصله یافته و جای نگرانی نمی باشد. شخصی قصد فریب همسر یا پدر شما را دارد تا در معامله ای سر او کلاه بگذارد. به او بگویید مواظب باشد. بر خدا توکل کنید

 
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز